تبلیغاتتبلیغات PPC

CTR در "یاندکس. مستقیم" چیست؟ شاخص CTR CTR

آنها می گویند که تبلیغات - این یک کسب و کار بسیار نافع است. با این حال، بسیاری از مبتدیان می توانید با آن استدلال می کنند. بودجه تبلیغاتی خود را در حال ذوب شدن در برابر چشمان ما، تداوم را به یکی از چهره های عجیب و غریب: CTR. به نظر می رسد که مهم ترین عامل های موجود در الگوریتم محاسبه از CPC. بیایید سعی کنید به درک آنچه که CTR "یاندکس. Direkt" و چگونه برای پیدا کردن دوستان با او. این موضوع، به گفته کارشناسان، جهانی است. درک این عامل را مقدار زیادی از پول در کمپین تبلیغاتی و پول بیشتری را نجات دهد.

چند کلمه در مورد "یاندکس. Direkt"

اینترنت - پلت فرم محبوب ترین برای تبلیغ محصول یا خدمات شما است. این استخدام انواع شرکت، که فعالیت ها به این سازمان از تعامل بین کسانی که می خواهند خود را در مورد اطلاع رسانی، و مدیران سایت محدود است، که افرادی که برای تبلیغات ارائه سایت خود را دارند.

بزرگترین فرصت در این کسب و کار در موتورهای جستجو. این شرکت های درگیر در ایجاد نرم افزار های تخصصی می باشد. شما دائما با آنها مواجه بودند که به دنبال هر گونه اطلاعات.

"یاندکس. مستقیم" یکی از شرکت های تبلیغاتی محبوب ترین در اینترنت به زبان روسی است. این است که در اساس این شرکت است که از موتور جستجوی نام کمل ایجاد سازمان یافته است. "یاندکس. مستقیم" تبلیغ کنندگان و صاحبان وب سایت (مدیران سایت) فراهم می کند. نخست صرف پول در چیزی است که به خود شناخته شده، دومی را دریافت یک بخش کوچک از آنها را برای ارائه سایت های خود را دارند.

SERVIS، اتصال آنها به یکدیگر، البته، بر روند. او باید به طور مداوم حفظ تعادل میان آگهی و روی آن کلیک کنید. در غیر این صورت، آن را در خواهد رفت و تبلیغ کنندگان و مدیران سایت. و بازدید کنندگان احساس می کنید که خدمات او در کیفی به اندازه کافی و به موتور جستجوی دیگری. اینترنت - یک منطقه بسیار رقابتی است. حالا که شما درک آنچه که موضوع برای بحث اعلام شده است، شما می توانید به قلب از ماده است. بنابراین، آنچه CTR "یاندکس. مستقیم" است؟

قوانین

این را باید درک است که افراد درگیر در تبلیغات، بسیاری. آنها با استفاده از نتیجه عبارات کلیدی با یکدیگر به رقابت بپردازند. و به عنوان یک داور عمل می کند "یاندکس. مستقیم". آموزش و پرورش، برگزار شده توسط شرکت، برخی از اطلاعات مربوط به آن، اما کافی نیست می دهد.

هدف از "Yandex" - درآمد دارایی. آن را ایجاد قوانین است که اجازه می دهد تا هر تبلیغ به همان اندازه که ممکن است. به عنوان مثال، قیمت یک دسته در "یاندکس. مستقیم" ممکن است از آگهی های مشابه متفاوت است. "داور" به دنبال ندارد در چه مقدار شما مایل به پرداخت هستند، و یک بررسی از مصرف کننده. آن را به کسانی که از طریق آگهی مهم تر است.

اگر شما این نکته را درک، پس از آن شکل چه CTR در "یاندکس. Direkt" و چگونگی تاثیر آن بر بودجه، آن آسانتر شود. باز هم، این شرکت مهم نیست که چقدر پول شما مایل به آن را دارند، اگر تبلیغات زشت یا نه منافع عمومی ایجاد شده است. به دنبال آن برای به دست آوردن از هر کمی بیشتر، به این معنا که فعالیت های آن است.

CTR در "یاندکس. Direkt" چیست

در پشتیبانی فنی توصیف این مفهوم کاملا مقرون به صرفه است. CTR (از طریق نرخ کلیک کنید) یک شاخص از بنر CTR یا آگهی است. فرمول محاسبه شامل دو شاخص: تعداد از تبدیل و برداشت. CTR - آن بین آنها خصوصی است. این است که، به آن را دریافت، شما باید تعداد کلیکها تقسیم بر برداشت. با این حال، همه بسیار ساده.

اول از همه، "یاندکس" بلافاصله این رقم در نظر بگیرید. هنگامی که تصمیم گیری است که تبلیغات او متمرکز برای اولین بار در CTR پیش بینی کرد. و به عنوان "یاندکس" داده دریافت - هیچ کس واقعا درک می کند. پشتیبانی فنی همان توضیح داد که بر روی عملکرد متوسط کمپین های تبلیغاتی مشابه متمرکز، با توجه به کارما از سایت (در صورت وجود).

رئال CTR شروع می شود تنها پس از تعداد معینی از برداشت در نظر گرفته شود. برای مثال، آنها باید در 2،016 شده به حداقل 400. هزینه هر کلیک در "یاندکس. Direkt" بستگی به این شاخص. کوچکتر، گران تر از آن خواهد شد آگهی.

واحد تبلیغات مرتب سازی منطق

اجازه دهید نگاهی به یک مثال که نشان می دهد نگاه کنید که چگونه نرخ CTR - CTR. من و تو دو تا از تبلیغ هستند. یکی حاضر به پرداخت 20 روبل است. برای هر عمل مشتری، دوم احساس تاسف برای این وجوه است. او گفت که قیمت از 10 ص

مبارزات انتخاباتی خود را در حالی که برای اجرا. در نتیجه، "یاندکس" دیده است صد برداشت اول 5 کلیک دریافت کرده است. CTR او - 5٪. تبلیغ دوم مبارزات انتخاباتی خود را صرف بسیار بهتر است. او برای همان صد برداشت های دریافت CTR - 15٪. خوب انجام می شود!

و این در همان زمان یاندکس به دست آورده؟ از ابتدا: 20X5 = 100R. دوم: 10x15 = 150R. چه کسی آن را سودآور است؟ آن را به کسی روشن است زیرا تبلیغات نشان می دهد همان مقدار از زمان. اما با یک تبلیغکننده مقرون به صرفه تر است، اما ساعی، "یاندکس" تر می شود. بنابراین، سر به احمق خود را نمی خواهد، به این اولویت معتاد به کارش. و به عنوان پاداش - هزینه کمتر برای هر کلیک.

این تنها بر بودجه CTR؟

تبلیغ دائما در تلاش برای تنظیم به "یاندکس. مستقیم". آموزش و پرورش برای کسانی که مایل به شروع کسب و کار خود را بهبود است. برای رسیدن به یک نتیجه، و به سوختگی نیست، شما باید علاقه مند به محصولات جدید، مطالعه تجربه دیگران. به عنوان مثال، چند وقت پیش مشخص شد که "یاندکس" به کل کمپین واکنش نشان داد، و در یک بنر جداگانه نیست. این تجزیه و تحلیل چگونه دقیقهای متخصص جمع آوری کلمات کلیدی، به عنوان آنها در هنگام ایجاد تبلیغات استفاده می شود.

علاوه بر این، "یاندکس" اطلاعات در مورد هر نام دامنه را جمع آوری. اگر آن نامطلوب است، ما از سایت خوب صحبت می کنند. " این نتایج جستجو تاثیر می گذارد، بنابراین، افزایش می دهد قیمت یک کلیک. بدانید به طور خاص، چه چیزی منفی در مورد سایت شما وجود دارد، شما می توانید تنها راه تجربی. شما نیاز به ایجاد دو آگهی یکسان، که منجر به یک آدرس متفاوت برای قیمت، خدمات ارائه شده خواهد به آنچه که او به نگرش را ببینید.

چگونه برای افزایش CTR؟

متخصصان یک مقدار زیادی از نظرات در مورد این موضوع. بسیاری از آنها تمایل به فکر می کنم که شما باید از طریق آگهی کار می کنند. برای شروع جمع آوری تمام سرنخ امکان پذیر است. کیفیت آنها "یاندکس" باید تجزیه و تحلیل زمانی که برای بررسی مبارزات انتخاباتی خود را. بهتر است کلمات کلیدی، پایین تر از قیمت. این کارشناسان در عمل یافت.

رتبه دوم در بهبود CTR طول می کشد خود آگهی. واژه های کلیدی به عنوان و متن. باید نقل شود زمانی که شما یک کمپین ایجاد کنید. "یاندکس" این علامت به عنوان میل برای تبلیغ در وقوع دقیق کلمه درک می کند. این حذف اضافی، برداشت غیر هدف. بنابراین، آن را نشانی از CTR کاهش نمی دهد.

کلمات توقف

یک تابع سرویس است که اجازه می دهد تا شما را به تبلیغات در برخی عبارتهای نمایش وجود ندارد. آنها به نام "کلمات توقف". برای مثال، شما می خواهید برای تبلیغ کت. البته، تمام درخواست این واژه باید محاسبه و اتخاذ کنند. هنگامی که شما از عبارت های کلیدی، آنها را به دقت بخوانید. مطمئن شوید که به عنوان یک "شاه ماهی در زیر پوستین" و بسیاری دیگر وجود دارد. این درخواست ها اگر آنها ممنوع نشده است، نمره ما را کاهش دهد، udorozhat تمام مبارزات انتخاباتی. است که، زمانی ایجاد تبلیغات مهم ترین به کار کردن عبارات کلیدی است.

انتخاب مخاطبان

همچنین یک نکته مهم است. "یاندکس" شده است در عبارات کلیدی متمرکز شده است. با این حال، هر کسی که می نویسد درخواست پول یا ظرفیت قبل از خرید کالا و یا خدمات به منظور. این بخشی از مخاطبان باید قطع شود. برای این مکان وجود دارد در سن، موقعیت جغرافیایی. شما مردم لازم نیست از Magadan یک آگهی برای فروش گل در یالتا تماشا؟ آنها یک پنی در آنها صرف نیست، امکان که از این افراد را ندارد. از آنجا که آن را دوباره باید از نزدیک نگاه آنها به شما ارائه خدمات خود را. یک عکس پرتره از یک خریدار احتمالی به آن و هدایت می شود. درآمد جدی - سپس "یاندکس" شما را به CTR بزرگ است، اما مبارزات انتخاباتی خود را به من بدهید. موفق باشید!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 fa.delachieve.com. Theme powered by WordPress.